LICCO PROMT Umbrele Premium

LICCO PROMT Umbrele Premium

Termeni şi condiţiiVa aflati aici: Home » Termeni şi condiţii

termeni TERMENI ȘI CONDIȚII
Vizitarea, folosirea, sau comandarea produselor vizualizate pe site-ul www.umbrelepro.ro implică acceptarea Condiţiilor de utilizare ce vor fi detaliate mai jos. Pentru folosirea în bune condiţii a site-ului, se recomandă citirea cu atenţie a Termenilor si Condiţiilor. Site-ul www.umbrelepro.ro este administrat de SC Licco Prompt 2000 SRL cu sediul în localitatea Felnac, nr. 1001, judet Arad, înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. J02/574/2000, CUI RO13485820, numit în continuare Licco. Ne rezervăm dreptul de a efectua modificări asupra acestor Termeni şi Condiţii precum şi orice modificări asupra site-ului www.umbrelepro.ro fără o notificare prealabilă. Accesând pagina Termeni şi Condiţii, puteţi citi întotdeauna cea mai recentă versiune a acestor prevederi.
termeni TERMENE ȘI COSTURI LIVRARE:
Coletul va ajunge la uşa Dumneavoastră în termen de 48 – 72 de ore de la confirmarea telefonică sau prin e-mail a comenzii şi platii. Livrarea se va face prin curier rapid. În cazul în care doriţi să specificaţi anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper, va rugăm sa introduceţi în casuta de observaţii aceste lucruri înainte de finalizarea comenzii. Produsele se livrează în limita stocului disponibil. În cazul în care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai află pe stoc veţi fi înştiinţat în acest sens. În unele cazuri, produsul comandat poate fi înlocuit cu unul asemănător dacă Dumneavoastră doriţi şi sunteţi de acord cu acest lucru. Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului / coletului trimis de către noi, revine societăţii de curierat sau transportatorului conform legislaţiei în vigoare. Taxele de livrare: Plata transportului cade in sarcina cumparatorului, costul transportului urmand a fi comunicat in cadrul unei oferte de pret personalizate.
termeni PREŢURI ȘI MODALITATEA DE PLATĂ:
Preţul de achiziţie prezentat pe factură va fi acelaşi cu cel prezentat pe site la momentul achiziţiei. Preţurile prezentate sunt exprimate in RON si includ TVA (20%). Plata cu Card: Magazinul online www.umbrelepro.ro folosește pentru tranzacțiile online serviciile Raiffeisen Bank/Plationline.ro. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate pentru efectuarea plății sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro). Plata se bazează pe un sistem securizat de procesare a tranzacțiilor online care oferă confidențialitate, siguranță și simplitate în achiziția produselor și serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul băncii, magazinul nostru nu solicită și nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră. Suma este reținută de pe cardul dumneavoastră atunci când plasați o comandă, iar cardul va fi debitat când vă vom expedia coletul. Pentru plățile prin card bancar nu este perceput niciun comision! Plata prin Transfer bancar: La înregistratrea comenzii aveţi posibilitatea să alegeţi plata prin bancă. Plata se face in baza facturii proforme emise de către Licco, după confirmarea disponibilităţii produselor. Factura proformă este valabilă 2 zile de la emitere, iar livrarea produselor se efectuează după intrarea în contul Licco a sumei aferente. Pentru ca plata să poată fi asociată comenzii Dumneavoastră, trebuie ca pe ordinul de plată sa fie menţionat numărul facturii proforme. Plata prin transfer bancar efectuată în numele Persoanei Juridice pentru care se emite Factura Fiscală trebuie făcută doar din contul respectivei Persoane Juridice.
termeni RENUNŢAREA LA CUMPĂRARE
Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţa la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 2 zile de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 2 zile de la denunţarea contractului. Se recomandă utlizarea aceluiaşi serviciu de transport utilizat pentru recepţionarea produselor. În cazul în care au fost achiziţionate mai multe produse de acelaşi fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantităţi este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate. Licco va înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma înapoiată cât şi condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport dacă livrarea s-a făcut prin alte metode decât cea standard. Exercitarea dreptului de renunţare la cumpărare pune capăt obligaţiilor părţilor contractuale. Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgărieturi, şocuri, urme de montare, urme de folosire excesivă şi/sau intervenţii neautorizate etc. Exercitarea dreptului de renunţare la cumpărare se aplica doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată cu modificările şi completările ulterioare. Consumatorul este responsabil doar în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi functionării produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile şi modul de funcţionare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască şi să le inspecteze în acelaşi mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbracăminte, nu să îl poarte. Exercitarea dreptului de retragere din contract: Consumatorul informează Licco referitor la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaraţie neechivocă făcută pe un mediu durabil (hârtie, mail sau fax). Consumatorul are la dispoziţie 5 zile de la primirea produselor pentru a anunţa retragerea din contract. Obligaţiile Licco: Rambursarea integrală a sumelor primite ca plata. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleaşi modalitaţi de plată rezonabil aplicabile. Îndeplinirea obligaţiei de rambursare se face în termen de 2 zile lucrătoare de la recepţionarea produselor. Obligaţiile care revin consumatorului: Produsele sunt înmânate Licco personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fără intârziere nejustificată şi în decurs de maxim 2 zile de la anunţarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suportă costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si funcţionării produselor. Următoarele categorii de produse nu se pot returna: –       Produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar Puteţi solicita returul de produse în următoarele cazuri:
  • Produsul livrat nu corespunde specificaţilor din site. Puteţi solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefuncţional în primele 48 ore (2 zile lucrătoare) de la recepţie. În cazul în care produsul achiziţionat a fost livrat nefuncţional sau prezintă vicii de fabricaţie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcţional, în urma notificării scrise sau prin prezentarea la sediu în termen de 48 de ore de la primirea produsului
  • Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm sa refuzaţi recepţia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat şi se poate întocmi un proces verbal împreuna cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menţionată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intraţi în posesia fizică a produsului. Orice reclamaţie ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.
  • Produse livrate greşit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.
Costurile de retur pentru situaţiile prezentate mai sus (nu şi în cazul renunţării la cumpărare) cad în sarcină magazinului nostru. Solicitările de retur se notifică pe site-ul nostru către Departamentul Suport Clienţi sau prin prezentarea la sediul Licco cu produsul respectiv în termen de 48 de ore de la primirea produsului. Menţiune: În toate cazurile de mai sus, cu excepţia celui referitor la defectele în perioada de garanţie, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibila revânzarea lor duce la refuzarea returului. Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea iniţiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepţionarea produselor deteriorate/modificate.
termeni GARANŢIA PRODUSELOR
Toate produsele comercializate de către Licco, beneficiează de condiţii de garanţie conform legislaţiei în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor. Pentru produsele care nu sunt însoţite de un certificat de garanţie emis de producător/importator, factura eliberată de către vânzător serveşte totodată şi ca şi certificat de garanţie şi se soluţionează la sediul Licco prezentat în pagina de contact, prin repararea, înlocuirea sau stornarea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluţionării garanţiei revine în responsabilitatea Licco, expedierea se va face prin intermediul firmelor de curierat. Soluţionarea garanţiei se face în maxim 15 zile calendaristice. La solicitarea garanţiei este necesară prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), împreună cu accesoriile aferente şi copiile de pe factură fiscală şi certificatul de garanţie. În cazul în care produsele ajung neinsoţite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluţiona garanţia. Nu fac obiectul garanţiei produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanţie deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiţii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variaţii mari de temperatură si presiune, şocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiţii de umiditate, praf, noxe sau sub acţiunea substanţelor chimice etc.), setări şi instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanţe în interiorul echipamentelor, intervenţia mecanică sau plastică asupra produselor. Termenul de garanţie este din momentul livrării produselor, conform datei menţionate în factura fiscală. În cazul în care solicitarea de acordare a garanţiei este nejustificată (produs funcţional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse şi eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service). Operaţiunile de service efectuate în perioada de garanţie vor fi menţionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integrantă din Certificatul de Garanţie. Perioada de garanţie se prelungeşte cu intervalul în care produsele s-au aflat în service. Produsele neridicate de la unitatea de service în termen de 60 de zile de la finalizarea operaţiunilor vor fi declarate abandonate şi predate centrelor de colectare. Produsele care nu pot fi reparate sau înlocuite cu alte produse cu performanţe similare vor fi stornate. Contul clientului va fi creditat (încărcat) cu valoarea facturii de storno. Comenzile care folosesc parţial sau integral sume provenite din operaţiuni de creditare vor fi livrate la sediu doar în baza prezentării unui act de identitate valid (facturi persoană fizică) sau a unei împuterniciri (facturi persoană juridică).
termeni DREPTURILE DE AUTOR (COPYRIGHT)
Întregul conţinut al site-ului www.umbrelepro.ro, incluzând, texte, imagini, grafice, elemente de grafică web, scripturi şi orice alte date, este proprietatea Licco sau a furnizorilor săi şi este protejat conform Legii drepturilor de autor şi legilor privind dreptul de proprietate intelectuală şi industrială. Folosirea fără acordul scris a oricăror elemente de pe site-ul www.umbrelepro.ro, sau a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepseşte conform legilor în vigoare. Pentru a reclama drepturile de proprietate intelectuală puteţi folosi adresa de mail office@umbrelepro.ro
termeni POLITICA DE CONFIDENŢIALITATE
Licco respectă dreptul dumneavoastră la confidențialitate. Transmiterea datelor către terți (alții decât împuterniciții Licco), prin transfer, închiriere, schimbare sau prin orice altă modalitate, nu se va face decât în cazul, în care există acordul expres în scris al persoanei care a transmis datele acestea. Datele cu caracter personal vor fi utilizate pentru managementul relației cu consumatorii, prelucrarea comenzilor, informarea asupra noutăților sau ofertelor în magazinul online www.umbrelepro.ro, evaluarea serviciilor, urmărirea evoluției comenzilor. Datele cu caracter personal vor putea fi dezvăluite fără consimtamântul dumneavoastră în caz de litigii/dispute privind fraudele la plata către următorii destinatari: Băncile implicate în plăţile online, Organismele Internaţionale de Carduri si Furnizori de servicii/produse, respectiv conform Legii, către instituţiile abilitate. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice Licco Prompt 2000 S.R.L. are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o alta persoană. Scopul colectării datelor este de confirmare a comenzilor. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată catre Licco. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiţiei.
termeni RESPONSABILITĂŢI PRIVIND PRODUSELE
Licco nu îşi asumă responsabilitatea şi nu poate fi făcută responsabilă pentru orice pagube apărute prin folosirea produselor achiziţionate prin intermediul acestui site, în alte scopuri decăt cele menţionate de producător. Returnarea produselor se poate efectua în conformitate cu dispoziţiile OG 130/2000, iar pentru mai multe detalii va rugăm sa vizitaţi secţiunea “Schimb/Returnare produs.“
termeni LITIGII
Prin folosirea, vizualizarea sau cumpărarea produselor de pe acest site, utilizatorul a luat la cunoştintă asupra faptului că legile române vor guverna Termenii si Condiţiile de mai sus şi orice dispută de orice fel care ar putea să apară între utilizator şi Licco. În cazul unor eventuale conflicte între Licco şi clienţii săi, se va încerca mai întai rezolvarea acestora pe cale amiabilă în minim 30 de zile lucrătoare. Dacă rezolvarea pe cale amiabilă nu va fi posibilă, conflictul va fi soluţionat în instanţă competentă în conformitate cu legile române în vigoare. Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, această nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecţiuni Condiţiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeaşi cu un contract valabil încheiat. Fiind de acord cu aceşti Termeni si Condiţii clientul îşi asumă în totalitate drepturile şi obligaţiile ce decurg din cumpărarea din magazinul virtual www.umbrelepro.ro.
termeni COOKIE-URILE
Pentru a asigura buna funcționare a acestui site, uneori plasăm în computerul dumneavoastră mici fișiere cu date, cunoscute sub numele de cookie-uri. Majoritatea site-urilor mari fac acest lucru. Ce se înțelege prin cookie-uri? Cookie-ul este un fişier text de mici dimensiuni pe care un site îl salvează în calculatorul sau dispozitivul dumneavoastră mobil atunci când îl vizitaţi. Datorită cookie-urilor, site-ul reţine, pe o perioadă de timp, acţiunile şi preferinţele dumneavoastră (login, limbă, dimensiunea caracterelor şi alte preferinţe de afişare). Astfel nu mai trebuie să le reintroduceţi ori de câte ori reveniţi la site sau navigaţi de pe o pagină pe alta. Cum se folosesc cookie-urile? Acest site foloseşte Google Analytics, un serviciu de analiză a utilizării paginilor de internet oferit de Google, Inc. („Google”). Serviciul utilizează „cookies” – fişiere text create pe calculatorul dumneavoastră, care permit analizarea modului în care utilizatorii folosesc site-ul în cauză. Informaţiile generate de aceste fişiere se referă la modul în care folosiţi site-ul, inclusiv la adresa dumneavoastră de IP. Ele sunt transmise către Google, care le stochează pe servere din Statele Unite. Google va folosi aceste informaţii pentru a evalua modul în care utilizaţi site-ul, pentru a realiza rapoarte privind activitatea de pe site (destinate operatorilor acestuia), precum şi pentru a oferi alte servicii legate de activitatea de pe site şi de utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informaţii unor terţi, în situaţia în care legea impune acest lucru sau în cazul în care terţii respectivi prelucrează informaţiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră de IP cu nicio altă informaţie pe care o deţine. Puteţi bloca utilizarea fişierelor „cookies” selectând anumite setări pentru browser-ul dumneavoastră. Dacă alegeţi această variantă însă, este posibil să nu puteţi utiliza toate funcţiile acestui site. Folosind acest site, vă daţi automat acordul ca Google să vă prelucreze datele, în modul şi în scopurile menţionate mai sus. Cum puteţi controla cookie-urile? Puteţi controla şi/sau şterge cookie-urile după cum doriţi – pentru detalii, consultaţi site-ul AllAboutCookies.org. Puteți șterge toate cookie-urile din calculatorul dumneavoastră și puteți seta majoritatea browserelor să blocheze plasarea acestora. Dacă faceţi acest lucru, este posibil să fiţi nevoit să setaţi manual unele preferinţe, de fiecare dată când vizitaţi site-ul. De asemenea, s-ar putea ca unele servicii sau opţiuni să nu funcţioneze.